30 januari 2009

Vilken succé!

Så här såg min monter ut. Vi började bygga och tapetsera kl. 12:00 och var klara kl. 16:00. Tja, det tar sin tid...



Alla ville veta mer om olika bröllopspaket och album alternativ. Det är tydligen så att årets brudpar är väldigt kvalitetsmedvetna - hellre färre timmar och färre bilder men av bästa kvalitet och med en professionell fotograf som har det där "lilla extra"!



I mina samtal med brudparen kom fram att man är beredd att betala för det - trots den "ekonomiska krisen".



Jag delade ut många presentkort för "SecretBox" som har blivit en otrolig omtyckt morgongåva till "the man 2b"



På lördag intervjuades jag av Anna Fürst, som är chefredaktör för "Allt om Bröllop".



Tack alla som hälsade på mig och som bokade mig för sitt bröllop i år och för nästa (!) år...

http://www.brigitte.nu/

2 kommentarer:

Fotograf Jenny Blad sa...

Oj va kul att se! Jag önskar nästan att jag hade vart i Stockholm och kikat!!! Kram

Brigitte Grenfeldt sa...

Ja, det hade varit nåt! Vi var 14 utställande fotografer - lite för många kanske. Men så fick besökarna se alla möjliga variationer av bröllopsfoton och kunde jämföra. Många fick en chock när de insåg att en riktig bra professionell bröllopsfotograf inte kostar så mycket mer än vad en fritidsfotograf tar.